Doprava a doručenie tovaru.
Dodanie tovaru si kupujúci zvolí pri objednávaní tovaru, kde je informovaný o spôsobe dodania a o cene za dodanie tovaru.
Spôsob dodania tovaru je:
Dodanie kuriérskou spoločnosťou:
Tovar expedujeme ihneď po spracovaní objednávky kuriérskou spoločnosťou DPD
Dodanie tovaru prepravcom býva obvykle do 24 h od vyexpedovania. V deň doručenia Vás kuriér predom kontaktuje. O vyexpedovaní tovaru z nášho skladu budete bezodkladne informovaný e-mailom.
V prípade, že tovar doručuje zmluvný prepravca, dáva kupujúci predávajúcemu právo predať dopravcovi nutné minimum osobných údajov pre bezproblémové doručenie tovaru (meno, adresa, telefón).
Pri preberaní tovaru od prepravnej spoločnosti obdržíte doklad o prevzatí tovaru, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Daňový doklad s vyčíslením kúpnej ceny a DPH dostane kupujúci e-mailom ihneď po potvrdení kuriérom, že Vám zásielka bola úspešne doručená a bola Vami prebratá.
Kupujúcemu odporúčame aby si pri preberaní zásielky skontroloval stav zásielky
/ poškodenosť obalu, počet balíkov alebo akékoľvek viditeľné poškodenia/.
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Pokiaľ takto poškodenú zásielku kupujúci od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole prepravcu.
Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu itoffice@itoffice.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu.